Slapp dag i solen

Idag har jag haft en skön och avslappnad dag i solen vilket har resulterat i kräftröda brända ben. Trots att mina ben snart dör av överhettning så har det vart skönt och välbehövligt, bara slappna av en stund för sig själv och inget festande. Tror min kropp behöver lite rehab så denna helg ger jag den det för att sedan nästa vecka vara på gång igen. Det blir både studentfirande och 50-årskalas för far min. Familjen har fullt upp så att säga. Torsdag är enda lediga dagen och då måste det förberedas inför fredagen, men kul ska det bli.

Jag har insett att hur mycket jag än vill vara en otöntig människa märker jag hur min töntighet och otroliga tjejighet kryper sig fram. SB har vart borta sen i tisdags och varje gång jag är full och ser ett par fylls min kropp med saknad. Helt sjukt jag vill inte känna så. En vanlig vecka hade vi inte ens träffats nu men bara för att jag inte kan träffa honom saknar jag honom. Jag blir nästan arg på mig själv. Detta är inte jag vad har hänt med mig? Jag vill ju att han ska ha det roligt i skåne och slippa en bella som smsar som en tok och är helt galen och jobbig. Nej jag får hålla mig nykter och blunda när ett par går förbi mig så kommer jag förhoppningsvis inte sakna honom alltför mycket utan mer i måttliga mängder. 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0