Sune, älskade Sune

Jag är absolut inte någon som tycker om att läsa böcker. Vet egentligen inte varför men jag blir snabbt uttråkad och börjar gärna tänka på annat. Däremot när man är ensam och ska sola känns det som att man skulle vilja vara en sån som kan läsa böcker till förskräckelse. Igår när jag satt ute kom jag exakt på vad jag skulle göra, jag läser Sune! Jag älskar Sune-böckerna och alla som känner mig vet att jag kan alla repliker ur Sunes Jul så vad kunde bli mer perfekt än att läsa Sunes Jul? Det bästa är även att de är så korta att man lätt kan läsa ut dem och slipper fundera mera så  tre Sune-böcker har räddat mig från tristess när jag velat bättra på brännan.

Kommentarer
Postat av: blondie

sune filmen va gullig haha

2008-06-16 @ 21:55:24
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0