Jag kan vara duktig när jag lägger den sidan till

Idag känns det som jag gjort någonting hela tiden trots att jag bara vart hemma. Nu när allt är som det är måste alla hjälpa till så därför började jag min morgon med att städa köket. Konstigt tänker säkert många men jag fick en impuls. Därefter har jag hunnit skriva klart mitt referat som jag segat mig med samt städa nästan hela lägenheten. Gissa om min mamma blev glad. Skönt att se henne glad faktiskt med tanke på att hon var ledsen när hon gick. Nu har jag bara mitt eget rum att städa samt att skriva klart min filosofi och göra ett matteprov innan jag får gå på lov. Men innan dess ska jag se melodifestivalen ikväll. Självklart gör jag som resten av min familj och hejar på BWO. Jag skiter i om den, enligt många, låter likadan som de andra jag hänger med i den och den är trallvänlig. Dessutom har de en publik i Europa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0