Livets undergång

Så var det söndag och en normal, lång skolvecka väntar. För några minuter sedan greps jag av panik då min kära vän Johanna påminde om allt vi ska hinna med under denna månad. Att jag dessutom har rester i vissa ämnen gjorde mig inte lugnare. Så f.r.o.m. imorgon, jag tänkte idag men sen insåg jag att One tree hill börjar om 10 min, så säger jag hej då livet, hej skola! Imorgon har jag hyrt in SB till mattestuga och denna vecka kommer mitt liv bestå av matte så matte c I'm all yours var glad nu.  Jag kommer älska studenten när den väl kommer. Bara 38dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh så duktig flicka!
Men vill du veta något bra som du förmodligen glömt, vi har halv studiedag på onsdag, vilket innebär endast en lektion, vilket innebär en helt ledig dag, vilket förmodligen kommer innebära plugg, men ändå! ;D

2008-05-04 @ 19:49:37
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0