Min vecka i korthet

Måndag, tisdag, onsdag, torsdag: Pluggat. Skrivit klart ett arbete om fågelinfluensan, försökt komma någon vart med svenskarapporten, plugga inför provet på internationell ekonomi samt lite självförsvar.

Fredag: Jag har planerat in att inte göra någonting. Känns skönt, ska hem till SB och bara vila upp mig på en dag.

Lördag, söndag: Plugga ännu mera jag har trots allt kvar matteprov, internationell ekonomi-prov, självförvarsprov, inlämning internationell ekonomi, inlämning av svenskarapporten och opposition samt ett slutprov i naturkunskapen. Tar listan aldrig slut?

Nu är det endast 20 dagar kvar. Norrköping tar studenten om 14 dagar jag är inte alls avundssjuk.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi har det inte lätt, det är så synd om oss... Tur att vi inte längtar så mycket till studenten så att vi pratar om den "stup i kvarten"(vad nu det är för uttryck egentligen?)... Eller just fan, det är ju precis det vi gör! Suck!

2008-05-23 @ 16:48:11
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0