Studenten kommer med stormsteg

Jag börjar se ljuset i tunneln nu. Slutet på min gymnasietid kommer stormande fram. Jag börjar kunna stryka massor utav saker på min långa att-göra-lista. Denna vecka kommer jag hinna stryka allt utom ett stort slutprov i Naturkunskapen. Känns skönt.  Om en vecka har jag satt på min min studentmössa på en offentlig cermoni eller vad man ska säga. Inofficiellt sätter vi på den på torsdag. Vid samma tid nästa vecka sitter jag troligtvis i bilen påväg in till Norrköping för att fixa mig inför balen. Helt sjukt att lilla jag ska ta studenten om 15 dagar. Jag är ju bara barnet hur ska jag klara mig nu?

Vad som däremot inte var så roligt var när jag vaknade upp igår morse och insåg att jag inte kunde andas med min näsa. Jag hade helt enkelt gått från att ha hostat hela söndagen till att på måndagen hosta OCH snora hela dagen. Kändes inte alltför kul att vara i skolan, men jag var tvungen hade prov sista lektionen. Idag mår jag bättre men har ändå stannat hemma. Jag behöver vila upp mig så jag blir frisk snart och kan vara med på allt det roliga som kommer börja i slutet av denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vila på, vi vill inte ha en sjuk Bella till studentveckan!!!

2008-05-27 @ 13:07:57
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0