Back in linkan

Så var det måndag och jag är tillbaka i Linköping. Känner mig småtrött men nöjd. Helgen har vart härlig och jag har hunnit med att träffa oscar, kolla på idol, träffa elin, vara på middag och så firat fars dag. Sammanfattningsvis en bra helg. Men nu är det måndag och för första gången på länge ska jag plugga mycket hela veckan, men snart, snart är den sämsta kurs jag läst; spanskan slut. Om jag har tur behöver jag kanske aldrig mer plugga spanska, jag har bestämt mig. Innan jag började spanskan var jag osäker om jag skulle byta till vanlig ekonomi eller stanna kvar, jag stannade kvar men nu ska jag göra allt jag kan för att försöka byta. Jag mår dåligt av att gå till spanskalektionerna och så ska det absolut inte vara. Så spanska jag kanske måste säga hej då till er för att byta till rek men det är trots allt min klass som gjort att jag stått ut såhär länge.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

2008-11-10 @ 23:39:32
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Oj, blev inte så bra kommentar av mig där:P

Fan ska du sluta ändå? Nu kommer dominobrickorna falla, min tur att hoppa av näst... Svårt val ändå:S

2008-11-10 @ 23:41:11
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: sanna

No, nu föstörde du min dröm om att flytta hemifrån. Men jag fattar att det inte alltid är så ku..:P Men vi kan väl bortse från det tråkiga för min skull, haha!

2008-11-11 @ 09:45:56
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0