Bussfunderingar



Snart ska jag iväg för att möta min käresta på skolan så jag kan för en gångs skull slippa åka buss till Norrköping ensam. Ska bli en trevligt omväxling och förhoppningsvis slipper jag sitta brevid någon okänd människa som jag alltid gör, när jag tänker efter så spelar det oftast ingen roll om jag sitter bredvid någon okänd för jag sover ändå alltid. Det är sjukt jag har åkt buss mellan linköping och norrköping en massa gånger men ändå vet jag aldrig var jag är när jag vaknar upp och undrar hur långt det är kvar.

Kommentarer
Postat av: Petra

HAHA, världens tattigaste bild!!!! Vår busschafför e en man med glatt humör... yeah right liksom...



PS. Har du kontaktat upphovsrättskillen?!

Nej, det var väl det jag trodde.

2008-11-15 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0