En tanke på vägen

Igår var jag hemma hos min kära vän Tanja för att fira hennes 19de födelsedag. Där bjöds det på världens godaste kladdkaka och jag kände mig ännu tjockare än efter helgen. Därefter övade vi spanska och sedan for jag iväg till campusbussen för att bege mig till min käresta i Norrpan, riktigt trevligt må jag säga. Imorse däremot när jag kom tillbaka så var min cykelfärd inte den roligaste. Cykla aldrig ifrån universitetet när alla andra cyklar till universitetet för det är nästan omöjligt att cykla i normal takt och utan bromsningar.




Jag fick min mikroekonomibok igår den är snygg den och tjock. Jag hittade bara den som världens minsta bild.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hahaha du jag kan tänka mig att det inte går så bra. Man vet ju vilken tid det tar att cykla bra när folk har rast!

2008-11-20 @ 11:27:02
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Felicia

För det första, var den godare än min kladdkaka!? :O Och för det andra, en liten ordvits, kan inte låta bli... Klart att bilden var liten, det är ju mikroekonomi!! hahaha, lättroad, japp... ;D

2008-11-20 @ 18:32:44
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0