Ett klagande inlägg

Sen när blev jag en astråkig människa? Igår satt jag hemma och hade det jävligt tråkigt medan massa människor var på fest och hade kul. Vad hände med mig från att jag flyttade från Söderköping? Är jag en skittråkig person när jag bor i Linköping? Jag vill inte vara det, nu sitter jag hemma (och självfallet har tråkigt) och är jävligt bitter. Jag vill inte höra ett ord om nåns gårkväll för då känner jag mig ännu mer tragisk. Jag vet att man inte har roligare än man gör det men va fan skulle jag roa mig med mig själv? Fanns ju ingen som ville roa sig med mig, kanske för jag är bitter och tråkig. Just nu vill jag inte göra ett jävla skit! Tack för mig, jag vill bli full ikväll....

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag har faktiskt inte varit så taggad på senaste tiden, men jävlar på lördag då gäller det :D Om vi får biljetter...

2008-11-29 @ 17:07:15
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0