Godmorgon allesammans!

Ja jag är uppe med tuppen som vanligt och har t.o.m. hunnit äta frukost det ni. Idag är det fredag vilket betyder att jag kommer åka till Norrpan. När jag är där är jag mycket dålig på att uppdatera så detta är sista inlägget innan jag åker. Låter som jag ska vara borta länge men så är det inte. Ska bli trevligt att nu äta mat då det börjar sina lite i mitt kylskåp. Igår kom det fram till mig att jag kanske inte äter tillräckligt då jag blev sugen på allt som hade med mat och sötsaker att göra men eftersom jag inte hade nåt hemma kunde jag inte äta nåt. Kanske är bra för figuren eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Vanne

hahah, smart diet bella!

2008-11-09 @ 01:39:08
URL: http://vanne.blogg.se/
Postat av: Vanne

det handlar alltså om att vara taktisk och helt enkelt inte försätta sig i en miljö där mat finns tillgänglig. tomt-kylskåp-metoden.

2008-11-09 @ 01:40:52
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0