Säng, säng, säng

Igår var det då fest och jag drack mig berusad på nik's päroncider. Jag hatar den drycken kan jag meddela. Efter Nolle-p är den riktigt äcklig och jag vill inte gärna dricka det igen. Jag hade en rolig kväll men blev lite seg efter ett tag men jag var hemma vid 2 ändå så det kändes skönt. Idag känner jag inte för att göra någonting annat än att ligga i sängen och titta på alla serier jag har på datorn. Inte för att jag är bakfull eller så utan för att jag bara är allmänt seg. Kul att man har en lektion kl 17-19 ikväll då, jag känner mig jättepepp, funderar nästan på att skolka jag stör mig ändå bara på vår lärare. Jag borde gå till köket och äta frukost men det känns för jobbigt just nu. Jag tror jag tar ett till avsnitt av One tree hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0