That's what friends are for

Eftersom jag nu är ensam och i linkan för en gångs skull denna helgen kommer jag säkerligen umgås med min bästis här hemma. Vi kommer nog komma på många saker att göra som att titta på film och serier eller nåt. Ikväll har vi bestämt oss för att nog se på tv, doobido kanske eller idol får se, det beror på vem som bestämmer. Om bästisen får sista ordet blir det nog idol. Annars kanske vi facebookar och msnar, det gillar vi att göra, men ibland blir det för mycket och vi sitter mest i sängen och bläddrar igenom massa bloggar och kollar facebook varannan sekund. Nej nu ska jag och min bästis äta havrefras och knäckemacka.


Jag och min bästis posar. Vi är så glada för vi har varandra!

Bästisen var sugen på kexchoklad och jag ville också ha mig en bit!


Kommentarer
Postat av: Vanne

Bra kompis där. Min dator är också en hygglig kamrat! Haha, tv-utbudet på en fredag är inget att hurra för alltså. själv sitter jag och kollar på postkodmiljonären, som jag iofs brukar tycka är lite kul att kolla på :)

2008-11-21 @ 19:47:50
URL: http://vanne.blogg.se/
Postat av: Felicia

Du är störd, men jag gillart;)

2008-11-22 @ 13:01:11
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0