Hemlös?!

Jag funderar på att bli hemlös under december månad. Anledningen är den att jag tröttnat på min korridor och vill ifrån den så snabbt som möjligt lösningen är då att säga upp mitt hyreskontrakt en månad innan jag ska flytta in i min nya fina lägenhet. Jag sparar pengar och slipper äckelkorridoren. Självfallet vill jag ju inte bo på gatan utan tänkte snarare boka in mig på en madrass hos mina trevliga vänner och kanske tillbringa en och annan helg hemma hos mina föräldrar. Det handlar faktiskt enbart om 19 dagar då jag skulle stå utan hem från 1 december till den 19 december då jag slutar och kommer bo hemma fram till januari. jag har tänkt på detta och det känns som en grym idé för tillfället. Jag verkar ha sovplatser också. Om det krisar kan jag ju alltid bo hos mamsen och papsen.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Låter smart. Streetsmart. Studentsmart. Spararsmart. Kul att leva lite bohemstyle också. :P

2008-10-29 @ 22:25:31
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0