Naturgodis

Jag har en tendens att när jag har för mycket tid bli jättesugen på naturgodis. Det är nästintill okontrollerbart och min omgivning måste tro att jag alltid äter naturgodis men saken är den att jag aldrig äter naturgodis utan snarare går och suktar över det i ungefär en eller två veckor sen köper jag det och äter upp det på en kvart. Sen så inbillar man sig om att det var ju bättre att det var naturgodis än vanligt godis men inte har jag valt det "nyttiga" naturgodiset utan allt har ju att göra med choklad eller den där yoghurtgrejen. Hur nyttigt känns det då? Jag tror att det står på påsen att det är nyttigare än godis för att vi godis/chokladälskare ska tro att vi är lite nyttiga för en sekund. Men jag låtsas i alla fall att det är bättre och mer coolt att vara sugen på en påse naturgodis än en vanlig påse med godis.

Detta var vad google hade att erbjuda i bilder på naturgodis men blir man inte lite sugen?


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag struntade i chokladen och blev hungrig på köpet så då fick jag ju äta yoghurt bara för att ICA hade stängt :[. Man ska ge vika för sina behov!

2008-10-29 @ 22:43:00
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Frida

Haha, visst känner man sig duktigare när man väljer naturgodisarna (med choklad) istället för "vanligt" godis, så trög man är egentligen! Men, men jag är också lättlurad! :)

2008-10-30 @ 07:49:48
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0