Nytt hem nya vanor

Jag kommer snart drabbas av diabetes så mycket sött som jag stoppar i mig. Varje dag blir jag sugen på någonting sött och idag är det naturgodis som frestar mest. Jag vill bara sitta med en påse naturgodis bredvid mig och bara äta och äta. Detta sug gör att jag känner mig som värsta äckliga fettot som enbart lever för sötsaker. Men trots mitt sug är det ett ovanligt inslag i min vardag denna vecka men i helgen kanske det bryter ut vem vet, jag ska ju faktiskt hem. Påtal om hem ska jag införskaffa mig ett nytt hem och jag har fått en lägenhet precis vid universitet jättenice inget mer delat kök! Då ska jag bli duktig och frya sin matlådor och bli nyttig haha. Dock är hyran relativt hög men ändå , det är fräsha lägenheter så jag ska flytta 2 januari. Ska bli riktigt nice.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oj, grattis! Vad härligt! :D

2008-10-16 @ 19:36:00
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Frida

Vad skönt/roligt för dig stumps! :)

2008-10-17 @ 08:53:50
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0