Universitetet förändrar mig

Sitter nu hemma hos mor och far vid deras dator och hittar bilder på mig. Det är otroligt vad det går utför för mig tänkte visa några bilder för att visa hur mitt liv ändras.


Fortfarande en liten högstadietös ovetande om alkoholens effekt då jag ännu inte provat på det.

Jag har nu börjar gymnasiet men än är jag bara 16 år och ännu oskyldig

Jag tar studenten, är full inför släkten och blir aspackad man kan säga att det börjar gå utför. Men detta är bara början...

Jag börjar på universitetet och titta vad gör jag?! Jag börjar med dunken, kan det bli dräggigare? Gränsen mellan en student och en alkoholist är verkligen hårfin! Hur blev det ordentliga flickebarnet såhär? Vad gick snett?

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hahahaha vad fräscha vi var alltså...

2008-10-23 @ 14:43:32
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Frida

Vilken spännande resa gums! :) Skönt att man växer liksom :)

2008-10-23 @ 15:46:37
URL: http://friida.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Haha! Växer och växer Frida..? Kommer ni ihåg det här med regretion som Nina pratade om, det är vad studenter sysselsätter sig med så fort de inte pluggar... Även jag, till och med desto oftare för min del eftersom jag inte är seriös och studerar vid universitet.. Jag pluggar någon gång i veckan och regrederar resten av tiden, det är KY av högsta klass! :D

2008-10-23 @ 18:05:26
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha, vad tusan var det som gick snett egentligen?! ;P

2008-10-24 @ 15:49:37
Postat av: Vanne

haha, fy sjutton alltså! jag har varit ganska oskyldig hela mitt liv, t.o.m. på gymnasiet.



och sen blev jag student.



ska ha min första vita vecka denna vecka sedan LiU-livet började! bara begreppet "vit vecka" känns helt konstigt att använda för mig - vad hände med vanliga veckor liksom?

2008-10-27 @ 22:19:48
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0