Det här är ett inlägg om ingenting så alla ... kan hoppa omkring

Nej så deprimerande att betala hyran. Jag gjorde just det för att jag ska veta hur mkt pengar man har att leva på denna månad. Jag blir ledsen när man ser hur mycket som faktiskt försvinner. Tur att jag inte har en 4000 kr hyra iaf. Nej nog om pengar. Ikväll ska jag och mina underbara vänner från norrköping/söderköping ut och festa loss på Hugo för en sista gång när de flesta är samlade. Jag ser fram emot det.Imorgon är det också festligheter på gång då SB fyller 22. Nej nu ska jag koka min gröt och ge mig iväg till skolan för ännu en dag med grupparbete och seminarie!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, vad avis jag blir.. Hälsa alla från mig, speciellt de framtida norskorna, krama lite på dem, för jag antar att de ska med!!! Puss på er!

2008-09-26 @ 17:06:06
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Ja, det är jätte skönt när allt känns rätt! Jag betalade också mina räkningar idag, det är sjukt hur fattiga vi studenter är! Hur fungerar spanska inriktningen, har ni mkt litteratur på spanska eller så?

2008-09-27 @ 18:11:17
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Snart får jag hyran i 4000 kr-klassen. Vill inte! Men nu kan man ju fira att vi har billiga korridorsrum med Platå på tors? Hugo var säkert grymt, men sj har man vart vit i helgen=festabstinens... So lets get the party started!

2008-09-28 @ 22:06:27
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0