Jag & min dator

Ända sedan jag flyttade till linköping har min dator blivit min bästa vän. Detta kan dock bli lätt påfrestande då vi bor ihop men tack och lov sover vi inte ihop iaf. Nu har man blivit lite trött på att ens sociala liv är så fattigt men jag glädjer mig att det verkar vara fler än jag som har en bästa vän i teknisk form. Nej efter denna vecka utav stenhårt plugg får det bli att ta tag i inte bara sitt liv i stort utan mest sitt sociala liv och integrera sig lite med de i mänsklig form så man tillslut kanske får ett socialt liv här också.


Den längst fram är min bästis.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Kom ner på jazzkväll på flamman imorrn och ät hamburgare med mig och Rebecca :D

2008-09-09 @ 21:58:16
Postat av: Debbie

Haha, ja det är lätt att man fastnar för mkt framför datorn!

2008-09-10 @ 22:32:08
URL: http://dendardebbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0