Jag saknar mitt härliga gymnasiestuderande

Oh jag tror jag håller på att avlida av trötthet. Har suttit och läst noggrant om vad som skall komma till föreläsningen imorgon. Det kommer vara första gången jag är väl förberedd så jag är stolt men trött. Ibland undrar jag om jag verkligen kommer klara av universitetsstudier. De slänger ut uppgifter till höger och vänster som vi ska göra och där sitter jag helt förvirrad och oförstående. Detta ska trots allt vara den enkla kursen och alla säger att man skall njuta av hur lugnt det är hur kommer det sig då att vi har tre skrivuppgifter+föreläsningar&seminarier nästa vecka? Jag vill inte veta hur de andra kurserna är. Jag saknar helt enkelt gymnasiet.


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så mkt:)

JAg börjar också sakna gymnasiet lite smått, men mer för jag inte gör ngt alls nu (du verkar ju har lite väl mkt)! Hoppas det går bra på föreläsningern!

2008-09-02 @ 20:31:13
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: sanna

Ne, det är många som inte gör..vet inte varför jag alltid har turen (pepparpeppar), men mitt synfel kanske har resulterat i ett öga för second hand eller något, haha!

2008-09-02 @ 20:51:39
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0