Platå...

... var roligt så länge det varade sen var jag lååångt inne i dimman. Tyvärr Felicia H var inte där så jag kunde inte hälsa till honom. Det var iaf trevligt att vara ute med klassen och jag ber om ursäkt ifall jag betedde mig dåligt på nåt vis haha. Aldrig i hela mitt liv har jag fått för mig att prata engelska på fyllan men igår då älskade jag det jag pratade med alla. Ikväll ska jag roa mig med lugnare aktiviteter då jag ska beställa pizza och titta på SATC. Jag ser fram emot min fredagkväll.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Träligt då! ;) Men du går nog dit fler gånger om jag känner dig rätt! kul att det var trevligt iaf! :D

2008-09-19 @ 14:07:58
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0