Helvete!

Skulle möta aldijana förut vid coop för att inhandla lite gottigt till morgondagens tenta. När jag kommer ut till min cykel har den noll luft i bakdäcket. Står där en stund och svär inombords men beslutar mig för att ta promenaden till coop iaf. Vad som är mer surt nu är att jag imorgon måste gå till tentasalen. Det kan väl inte vara så jobbigt, du bor ju bredvid skolan, tänker ni. Jo det är jättejobbigt, jag må bo 1 min från skolans första hus men tentan skrivs allra längst bort och det tar ungefär 20-25 minuter att gå dit. Men alltid trevligt med en morgonpromenad eller?

Kommentarer
Postat av: Gary

Hej syster yster!

Nu tycker jag att ditt språk börjar bli lite för grovt. :-). Lite motion skadas du inte av. Se det som att du kan sitta och svulla på ditt godis ännu en tenta och ha gott samvete eftersom du rörde på dig till och från tentasalen. Lycka till imorgon. Hälsningar din lille storebror

2009-08-12 @ 14:48:59
Postat av: Rebecca

Haha bella det klarar du! Rask takt är bra för hjärnstimulansen:) Vilken tenta skrivs imorn? Mikron redan?

2009-08-12 @ 15:01:13
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, förlåt bror min. Nej jag skadas inte men skulle vart fint att sova 25 min extra på morgonen.



Rebecca: det är mikron imorgon ja.

2009-08-12 @ 15:05:23
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0