Måndag

Igår blev det inget inlägg skrivet här. En av anledningarna var att jag jobbade hela dagen men en annan var att jag var för generad efter lördagen och att jag mådde sämre än jag någonsin gjort av alkohol igår. Jag funderade seriöst på att bli nykterist då jag vaknade och mådde som någon som blivit överkörd av en bil, men ändå värre. Jobbet gick trögt och jag trodde aldrig jag skulle ta mig igenom dagen levande, men jag lever och mår bra. Imorgon är det München Hoben, då är jag nog inte nykterist längre.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh du måste berätta mer om lördagen bella... Hoppas ni får det underbart på munchen, jag tänkte komma ner till linkan antingen ons lr tors. Be there!

2009-08-24 @ 17:47:51
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Bella

nu är jag här på heltid becks så jag kommer på stört direkt när du anlänt :P

2009-08-24 @ 20:55:38
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Fia

Gush jag tyckte så jäkla synd om dig där på förmiddagen gumman! Skönt att höra att du överlevde arbetsdagen iaf...:P Ha det så jättekul ikväll! Frida och Robin skulle visst vara där också, Frida hade fått något pass att visa upp där hon studerade till maskintekniker:P

2009-08-25 @ 10:21:21
Postat av: Frida

Nämen, här ser jag att kusinen min redan har skvallrat! :P Hoppas vi ses i dimman ikväll vännen! :) Var verkligen länge sedan nu!

2009-08-25 @ 11:37:10
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0