Idag är en bra dag

Snart är det helg på riktigt. Imorgon är det fredag och då kommer "den oerhört produktiva och seriösa gruppen som aldrig facebookar eller chattar med varandra" ha lämnat in statistikrapporten som vi troligtvis varit sist att bli klara med. Dessutom har jag lämnat in mitt spanska-pm som jag varit tvungen att på kvällarna, när jag helst av allt skulle vilja ta livet av mig efter en heldag i skolan, suttit och skrivit på för jag var för lat och dålig när vi faktiskt läste spanskakursen. Jag har även skrivit en dugga på en timme och jag kommer känna mig duktig som faktiskt klarat av denna vecka. Kvällen bjuder på ELIN players lilla jul med julbord och enbart alkoholfria drycker, jag ska inte dricka en droppe alkohol fram till juldagen. Idag känns det bra, jag ser slutet i tunneln och det känns som att jag har lite energi kvar efter att ha suttit och skrivit rapport och flamsat i skolan i åtta timmar. Nu ska jag skriva klart det där pm:et som jag helst av allt vill glömma.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, härligt, bra inställning :) skönt att du ser ljuset i tunneln!

2009-12-10 @ 20:12:18
URL: http://laparlanchina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0