Jag behöver tas hand om

Det är tur att jag ska komma hem till mamma och pappa för en tid nu. Jag känner att jag inte riktigt kan ta hand om mig själv efter 1,5 år som ensamboende. När jag vaknade i morse hade jag bara tanken på att göra klart det sista med skolan, tvätta och packa. Detta har lett till att jag nu, efter att ha gått till tvättstugan i snöstormen, kom på mig själv med att inte ha ätit frukost. Vissa dagar glömmer jag frukost andra kvällsmat. Känner att min näringsnivå nog ligger på botten efter all choklad jag istället stoppar i mig. Nej, i jul ska jag bara äta näringsrik kost... och lite julgodis.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha jag glömmer aldrig men är för slö istället, vet inte vad som är värst... Känns bra att vi prioriterar vår hälsa i alla fall.

2009-12-17 @ 10:57:28
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Petra

Jag glömmer aldrig, moffar allt! Muahaha, tjockis är vad jag kommer bli.

2009-12-17 @ 20:39:21
URL: http://laparlanchina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0