Julklappskväll

När man har en bror som jobbar på Stadium har man privileget att gå på julklappskväll efter stägning och därmed få 30% rabatt på hela sortimentet. Igår ägde denna kväll rum och jag handlade inte en enda julklapp då alla jag ska handla julklappar till befann sig på stadium så jag införskaffade mig en tjock snygg jacka som en julklapp till mig själv.

EVEREST W DOWN JKT F09

Denna i svart fick följa med mig hem. Härligt att det är kallt ute nu så jag får användning för mitt köp.
Jackor/EVEREST W DOWN JKT F09 från stadium.se

Kommentarer
Postat av: Gary

Mycket vacker skapelse denna jacka. :-)

Hoppas du fick med dig det som du planerat. Skönt

för mig med lite extra bonus på mitt Stadium-kort. Innebär många sköna slantar för mig i mars.



Ha det bra och ta hand om dig!

2009-12-03 @ 13:25:12
Postat av: patricja

ohh en sån jacka fast svart har jag också. Den är sååå skön nu när det är iskallt ute :D

2009-12-03 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0