Konstateranden

Nej jag dog inte däremot gick det upp små ljus under passet:

♣ Bodypump är bra för min stela svenska kropp. Jag ska stå där stel och inte tänka så mycket, upp och ner med stången på olika sätt. Inte så svårt ens för mig.

♣ Bodycombat är ingenting jag någonsin vill gå igen. Konstigt pass med massa luftrörelser och hopp.

♣ Bodyjam förstörde min tanke att jag trots allt har hyfsad kordination och är helt okej på att dansa. Jag genomförde inte ens hälften av detta pass då jag kände mig patetisk som försökte och till slut bara tittade på.

Imorgon är det presentation på statistiken och sedan är det bara ett seminarium kvar på torsdag sen är jag LEDIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0