Fredag

Nu är det helg och idag ska vi vara kortare än vanligt i skolan hade vi tänkt, det är ju trots allt fredag. Senare idag ska jag möta mina högstadiekompisar som jag inte ser alltför ofta längre för en liten matbit på världens bar. Sanna skall nämligen fara långt bort, ännu längre än till arvisjaur (jag kommer inte ihåg hur det stavas) hon skall nämligen till andra sidan jorden. Så jag skall tillbringa min helg i Norrköping och jag tänkte även uttnyttja diciplinmannen SB till mitt plugg, han har mer erfarenhet vad gäller tentaplugg än vad jag har. 

 
Jag kommer även träffa på denna galning imorgon hemma hos elin som jag tänkte besöka en sväng.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag pluggar till lärare i Norrköping :) du då?

2009-01-11 @ 11:14:37
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe! Näe, gymmet är inte så farligt. Mest massa människor som tänker på vad de själva gör. Visst, det finns massa puckade som går till gymmet för att ragga, men dem skiter man i! :)

2009-01-12 @ 08:43:36
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0