Jag vill ha lördag idag...

I en blogg ska man skriva om intressanta saker. Saker som man själv intresserar sig av eller helt enkelt om sig själv. För tillfället har jag ingenting intressant att skriva om. Jag kan inte ens skriva vad jag gör om dagarna för då skulle det bli en mening. Bellas dag: 8-17 plugg, sitta framför datorn, titta på tv, sova. Inte så intressant va? Idag har jag gjort 3 gamla tentor och läst igenom Mikroekonomi -lära lätt med andra ord micro för dummies. Jag behövde det, för jag är en dummie. Mitt liv får jag tillbaka  på lördag 13.00 så då kan ni tappra läsare få nåt intressant att läsa om.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tänkte bara fråga hur du ändrade bakgrundsbilden, den som är röd med blommor :). tacksam för svar :)

2009-01-14 @ 18:29:36
Postat av: Vanne

Oj, tre tentor på en dag är ju jättebra jobbat! Själv avverkar jag knappt två. Det går saaaakta. Jag är så trögtänkt.

2009-01-14 @ 21:07:33
URL: http://vanne.blogg.se/
Postat av: sanna

Yes I did:) Du körde ju värsta marknadsföringen för det. sen jobbar en kompis i Teliabutiken så jag slapp öppningsavgiften:)

2009-01-16 @ 09:52:24
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0