Mitt kylskåp

Inatt hade jag en hemsk upplevelse. Jag drömde och i min dröm var det ett fuktansvärt ljud som inte ville sluta och det kändes som det blev högre för varje sekund jag vaknade upp och insåg att ljudet kommer från mitt kylskåp. Jag går upp och försöker få slut på ljudet men icke, det fortsätter tjuta. Jag kommer på att jag har instruktionsboken till den och då ser jag att ljudet kommer ifrån att den gör någonting som är helt normalt och att den då låter som ett rjutande susande ljud. Men varför ska den få för sig att göra det kl 3 på natten?! Varför inte typ 12 på dagen? Ska jag alltid få vakna upp till detta hemska ljud mitt i natten eller byter den tid för varje dygn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0