Årets kanske mest onödiga inlägg

Mitt nya liv må bestå av 20 minuters pilates var dag men jag kommer inte göra några kroppsförändringar som medför en mindre kropp snarare tvärtom. Igår hade jag svullodag nr 1. Jag och mor for in till Linkan för att hämta post och titta till min fina lägenhet, jag saknar den mycket att jag pratade med den igår min psykiska hälsa börjar bli alltför oroväckande. Eftersom jag nästan bor granne med gamla Linköping tog vi oss självfallet en sväng till Cloettas chokladbod och köpte kexchoklad så det åt vi massor av, till lunch blev det Max ( jag har gått o vart supersugen på det i flera veckor nu) och när vi kommer till Söderköping igen föreslår mamma en glass på Konfekthörnan, och det är jag inte sen att tacka nej till. Till kvällen bestod min middag av en pirog och tre cider, jag tror mitt kaloriintag igår var mer än en normal människa ska ha på en vecka. Vad jag vill komma fram till är att bli inte förvånade om jag rullar hem till Linkan om en månad.  

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vi är två som rullar i alla fall!

2009-07-23 @ 13:29:13
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag rullar snabbast!

2009-07-23 @ 15:04:05
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0