Äventyraren

Så var man hemma från Gdansk. Eller egenltigen kom jag hem redan igår. Sverige välkomnade oss med öppna armar och oerhört vackert väder någonting som var sällsynt i Polen. Var en riktigt lugn resa som bestod av att jag och rebecca åt, gick och satt. Det får helt enkelt sammanfatta resan.

Idag har jag vart på ytterligare äventyr dock inte lika långt bort, jag och föräldrarna tog bilen till Valdemarsvik (eller vika som man säger här i östergötland). Resan bjöd på en invigning av Nils Liedholm cup och till på köpet så avtäcktes bysten av Nils Liedholm som jag nu lärt mig är en av de största legenderna inom svensk fotboll, han var större än Zlatan är idag. Var en fin stund, fick se många gamla fotbollsstjärnor så man kan säga att jag var på kändismingel i Vika. Sedan for vi och badade eller solade, jag badade bara halva mig. Jag har haft fina dagar minst sagt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lägg ut bilden på den vackra utsikten från hotellrummet;)

2009-06-25 @ 23:02:54
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0