Vardagsmotion

Idag beslutade jag mig för att lämna cykeln hemma och istället tog jag mig med raska steg till hemköp. Det var härligt vädet också så glad blev jag på vägen. Jag handlade massor när jag var på hemköp och sedan skulle detta bäras hem också. Med två tunga påsar (jag hade handlat mjöl kan tilläggas = tungt) gick jag sedan hem och kände mig lagom skabbig när jag gick i mina skitfula skor och mjukisbyxor. Mina armar höll på att vika sig och jag insåg att jag borde träna mer. Men detta är vad jag kallar vardagsmotion i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Petra

Du såg jättetrött ut med dina kassar, jag såg dig allt! Det såg ut som att du suckade och svor inombords typ! Hehe :) Bra kämpat iaf!

2009-03-09 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0