Vardag

Så var den långa helgen slut. Har vart en bra helg. Jag fick äntligen träffa Hanna och Fia i onsdags och det kändes som att de inte ens vart borta. Jag älskar att ha vänner som alltid finns där fastän de inte är hos mig hela tiden. Resten av helgen har jag mest slöat och ätit glass från Lindahls (verkligen att rekomendera). Idag har jag studerat spanska och haft en liten tur på netto. Längtar redan till helg igen då fredagen bjuder på utekravallen och resten av slöande.


På fredag ska min tattiga overall användas igen.

Kommentarer
Postat av: melinda

Kul att läsa din blogg:)

har sökt till lindköping i år, till det internationella civilekonom programmet, mend spanska inriktning.. hehe

skulle du kunna berätta lite djupare hur en tänka går till? :)

2009-05-05 @ 05:54:41
Postat av: Bex

Hihi älskar de vackra, rosa glitterbokstäverna. Snyggare tyg kunde vi inte ha hittat:P

2009-05-05 @ 11:10:05
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0