Jag gräver min egen syndgrop

Jag var oerhört otaggad på att gå på föreläsning idag. Börjar prata med Tanja som även hon är det. Istället för att motivera varandra hjälper vi till att gräva varandras gropar ner i fördärvet. Vi kommer på motiveringar till varför vi inte ska gå och anledningar till att vi ska gå på stan idag istället. Först skulle vi träna också men det struntade vi i och nu blir det stan för hela slanten (igen, jag var på stan igår och kom hem med en klänning, en topp och ett par skor dock var allt nedsatt pris). Den bästa motiveringen kom från Tanja: Dagen blir ju så muppig om man går på föreläsningen.  Nu ska jag förbereda mig för en heldag på stan i mina nyaste inköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0