Jaha

Jaha då var tentan avklarad då, får se om det går vägen denna gång, hoppas verkligen att det gör det pallar inte att göra ännu en makrotenta. När jag kom ut från tentasalen väntade jag mig att vädret skulle visa sig från sin bästa sida så jag skulle bli lite uppmuntrad men icke, det gick inte för sig minsann. Jag höll på att frysa ihjäl under den ca fem minuter långa cykelturen hem. Inte nog med att det var kallt det blåste och småregnade också. Är det detta som Sverige och Linköping har att erbjuda en lördag i november? Ja det är inte mycket att hurra för måste jag då erkänna. För tillfället speglar vädret mitt humör eller kanske är vädret anledningen till detta melankoliska humör. Ikväll tror jag minsann jag ska öppna min vinflaska kanske för att fira, kanske för att dränka sorgen vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0