Tisdagslyx

Igår hade jag och Tanja måndagsmys med middag hos Tanja och Johan därefter betedde jag mig och Tanja som två barnungar som skrev kärleksbrev och läste dåliga raggningsrepliker. Idag var vi mer vuxna, då hade vi matlagning hemma hos mig, blev en god gryta med ris, vuxen mat. Därefter har vi lyssnat på gammal musik från gamla goda 90-talet och drömt oss bort när Aaron Carter var snyggast i världen och man var superkär i grabben. Måste säga att min smak på män ändrats till det bättre sen dess och tur är väl det. Vi kom även fram till att vi var tvungna att skaffa fram lite snygga bilder på oss tillsammans då vi alltid ser superfulla eller döslitna ut på alla bilder så på lördag ska vi vara riktigt snygga och fräscha har vi bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0