Skaffa ett liv barn

Jag hatar ungdomar. Känner mig som någon som är i 40-årsåldern snarare än 20 för tillfället. Börjar undra vad fan det händer med den kommande generationen. Nyss skulle jag gå till McDonalds för att trösta mig själv. För att komma dit måste man gå genom en upplyst oerhört kort tunnel. Jag hör hur det skriks o har sig inne i tunneln och ser att det sitter några i 15-årsåldern där inne. När jag tillslut ska gå igenom går jag med bestämda steg så fort jag kan. En tjej hälsar på mig och resten av konversationen lyder:

Snorunge 1: Hej sa jag
Jag: Hej! (kollar på dom och använder mig av min dryga ton)
Flera snorungar till varandra: Såg ni hur hon kolla? Så dryg o sur hon är. (härjar som fan gör de också)
Den stördaste av de stördaste som troligen har nåt fel i huvudet skriker MEN BIATCH!

Jag blev ännu mer sur än jag redan var och ville helst av allt ta tag i ungjävlarna och hugga huvudet av de så de aldrig mer kan bete sig sådär. Jag hör dessutom bakom mig hur de plågar en till stackars student. För att undvika mer humörsvägningar från min sida tog jag en annan lång väg tillbaka hem.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, dagens ungdom ger jag inte mycket för... Var ute och gick på stan i Norrköping en kväll och var med om något liknande. Ett gäng med ungdomar stod och pratade på gågatan på spårvagnsspåren och så kommer det en spårvagn åkandes mot dem... Alla ungar utom en tjej tar ett par steg bort från spåret och när sedan spårvagnen tutar och bromsar in för att få den sista tjejen att flytta på sig så blir det ett jäkla liv. "Jävla kärring!" skreks det och så sparkade dom på vagnen och härjade en massa.



Spårvagnschaffisen kanske aldrig skulle ha tutat...

2009-10-23 @ 10:08:18
Postat av: Vanne

Aaah, dagens ungdom alltså!! Stör mig oerhört. Men så är dom i den där pubertala åldern, vill bara ha uppmärksamhet och är arga på allt och alla hela tiden :P

2009-10-25 @ 20:15:16
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0