Det borde vara förbjudet att ha tenta på en lördag

Att ha tenta på en lördag förstör lite av den härliga känslan som infinner sig så fort det närmar sig helg. Det är inte precis så att jag ser fram emot nervositeten om man klarar tentan på en fredagkväll. Inte ser jag fram emot att sitta hemma och titta på doobidoo och lägga mig klockan 21 en fredagkväll för att jag ska upp tidigt imorgon när alla andra kan röja sönder nh, platå, hg ja vilket uteställe som helst. Inte för att jag kanske just ikväll skulle gått ut förstör det hela grejen med fredagkväll. Eller hela tjusningen med helg, helgen förskjuts helt enkelt en dag. Jag tycker att om man ska ha tenta en lördag borde man få ledigt på måndagen bara för att kompensera den bortgågna fredagen.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Instämmer helt.

2009-09-04 @ 14:18:03
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

jag med!

2009-09-04 @ 15:35:22
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0