Finkänslighet

När jag nyss tog min cykel för att cykla hem ca 2 km från Tanja och Johan disskuterades det att om jag inte hört av mig inom en timme har jag blivit mördad, alternativt fått böter för avsaknaden av cykellyse. Johan tyckte att om jag var orolig för böter skulle jag inte cykla malmslättsvägen jag frågade då om jag skulle ta vallaskogen och bli våldtagen istället. Svaret från Johan löd: Ja men då har du inte förlorat några pengar på det. Ja Tanja har gjort ett riktigt kap på den där grabben, men hem kom jag i vilket fall som helst utan våldtäcktsförsök och böter.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken väg tog du? Jag skulle nog kört Vallaskogen, hellre våldtagen än fattig. Snålheten skyller jag på CSN.

2009-09-20 @ 12:10:28
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Bella

jag tog malmslätt faktiskt.

2009-09-20 @ 12:16:00
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0