Träna, träna, träna

Efter helgens svullande med McDonalds två dagar i rad, alkohol, chips, godis ja allt såntdär onyttigt ska jag nu börja på nyttiga veckan. Börjar med att träna bodypump idag, ska bli härligt att få ta i lite.  Känna hur musklerna svullnar upp och känna sig alldeles utmattad hela måndagskvällen. Jag och Tanja har ingått ett muntligt avtal om att vi nu ska bli tränade, så nu blir det träning fyra dagar i veckan och inga onyttigheter på vardagar. Jag är pepp som tusan, har aldrig varit en person som varit tränad precis. Kanske under perioden vi hade aerobics tre dagar i veckan men aldrig annars. Men nu så, en ny era kommer starta i mitt liv. Kanske är det 20-årskrisen som kommer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0