Virrpanna

Oh känner mig helt snurrig i huvudet efter att läsa spanska. Speciellt när jag ska försöka översätta meningarna i huvudet för mig själv. Verkar säkert som ett pucko om någon råkar höra utanför dörren när jag stakar fram spanska ord, och ibland när jag kommer på det känner jag mig supersmart, dock är de stunderna för tillfället väldigt få. På lördag ska jag minsann inte staka mig, då ska jag kunna skriva att varje konto har en sida för debet och en för kredit, utan att ens behöva tänka.


Uppdatering: Jag känner mig mycket bättre nu redan efter dryga 2-3 timmars plugg. Känner mig stolt över mig själv. Hoppas jag kommer göra det på lördag också.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Heja heja! Och efter det firar vi :)

2009-09-02 @ 16:00:30
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0