AH!

Idag började spanskan. Riktig mördarkurs känner jag att det kommer bli. Efter den härliga lektionen kände jag för att lägga mig under bordet och självdö. Känner att jag haft väldigt många självdö-moments på senaste tiden men jag kan inte hjälpa det. Jag ska alltså i denna kursen förbereda mig för fem seminarier, skriva ett pm i sal på tre timmar, göra ett projekt om någon ekonomi i Sydamerika samt en presentation på 15 minuter och till på köpet ska jag skriva en tenta, allt på spanska såklart! Att man dessutom inte får yttra ett enda ord på svenska under lektionerna gör inte saken mycket bättre, nej detta var ett perfekt självdö-moment om jag får säga det själv.
Jag vill ha blomman i håret och se glad ut med Felicia just nu inte sitta och plugga.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Usch, tycker synd om dig! jag hade gärna posat framför en cigarettautomat med dig också just nu, men istället ska jag snart bege mig till gymmet! :(

2010-04-20 @ 18:26:02
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0