Det där med att handla

Jag kom tillbaka från påskledigheten förra måndagen. Det enda jag har inhandlat till min kyl sen dess är ett paket mjölk. Alltså har min kyl stått i princip tom i en vecka medan jag har vistats här. Ännu har jag inte känt att jag orkar ta mig till Hemköp för att handla. Detta resulterade i att jag fick ha i gammal mjölk i morse när jag skulle äta min gröt. Det enda jag ätit idag, förutom min gröt med gammal mjölk och kanel, är lite spaghetti (jag var inte tillräckligt förutseende att jag tagit fram någonting från frysen). Nu är klockan snart fem och alla vet att måndag runt 17 är inte en bra tid att handla på om man vill slippa kö så jag tänker inte handla idag heller. Frågan är nu vad ska jag äta ikväll? Kanske skulle dricka min gamla mjölk och knapra på en knäckemacka. Vem har sagt att man inte kan äta bara kolhydrater en hel dag?

Kommentarer
Postat av: Petra

Skärpning Bella!! Du måste äta!!

2010-04-12 @ 18:52:25
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Tanja

Låter som en ekonomisk bantningskur, om man vill se det från den positiva sidan :)

2010-04-12 @ 19:33:48
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0