Jag blev barn på nytt

På måndag, alltså om en vecka, har jag tenta. Internationell ekonomi är kursen och jag har hatat varje sekund av den från början till slut, tills idag. Med vår underbart opedagogiska och totalt genomtråkiga bok fick man med nåt sorts nummer som gör att man kan registrera sig på deras hemsida. Jag gjorde det idag och gud så kul det är. Jag känner mig som ett litet barn som tävlar om vem som kan flest engelskaglosor. Man gör alltså massa test på de olika kapitlen i boken och ser hur bra man är. Jag kan ju berätta att jag är sjukt jävla asgrym på kapitel två och mindre bra på kapitel tre. Det är förmiddagens kapitel i eftermiddag tar jag an kapitel fyra och fem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0