Jag skäms lite för detta avslöjande

I lördags såg jag the 90's- ett försvarstal med underbara Henrik Schyffert. Jag kan bara konstatera en sak efter att jag sett det och det är att mannen är ett geni. Han är verkligen min favoritkomiker nr 1. Mitt under showen så kommer både jag och Felicia på att den där mannen är ju en riktig hunk. Så vill man ju att sin karl ska se ut när man själv är 40. Efter det konstaterade vi att det finns för många medelålders män som är snygga där ute. Tidigare har jag ju nämnt kungen, Stefan Sauk och Patrik Dempsey men nu kom vi fram till att även Schyffert platsar i kategorin hunkiga medelålders män. Inom kategorin hittar vi även Peter Magnusson (kanske inte en uppenbar snygging men charmig som tusan), Rickard Olsson och såklart underbara Peter "Settis" Settman. Det känns ju lovande att kategorin mest innehåller svenska män så jag slipper oroa mig för att min framtida man kommer totalt sunka ner sig när han kommer upp till åren, känns betryggande. Vad jag vill säga med detta inlägg är en smula oklart men det hela handlar om att Henrik Schyffert är en helylle kille alltså.
Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0