Efter-tenta-dag

Efter tentor raserar mitt liv fullständigt. Under en dag sitter jag och gör absolut ingenting vettigt. Ibland brukar jag fira av den med alkohol och någon festlig tillställning. Idag firade jag av den med choklad och slöeri i soffan. Nu har jag ätit så mycket choklad att jag vill kräkas, ja det är precis vad jag vill. Jag tänkte om jag äter massor med choklad idag kommer jag bli trött på det och kan då hålla mitt mål om att bli nyttigare. Jag har nämligen för första gången i mitt liv skrivit en matsedel för veckan så nu vet jag vad jag ska äta en vecka framöver. Bara nyttigheter. Min efter-tenta-dag kommer fortsätta med oc hemma hos Jonas och förhoppningsvis kommer jag komma ur min chokladkoma inom någon timme eller så.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Låter bra även om jag är tveksamt inställd till din teori om chokladsuget...

2010-02-24 @ 19:49:11
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0