När slutar man få finnar och blir vuxen egentligen?

När man är 20 år anser jag att man är vuxen även om jag bara känner mig låtsasvuxen i min lilla studentbubbla. Men när man är 20 år har man passerat tonåren och alla problem som hör tonåren till. Nu är det så att jag fått en finne på min haka, alltså ett stort tonårsproblem. Det är inte en liten pluttfinne heller det är en enorm en. Om man ser mitt ansikte dras man gärna just till finnen ingenting annat. Mogen är den också men eftersom jag inte vill att det ska synas hela livet att jag haft en finne där undviker jag att klämma den. Hemsk är det ,jag är så frestad trycka åt den jäveln. Så nu undrar jag när jag ska sluta få finnar? Finns det någon ålder då det är finnfritt? För jag vill inte se ut som någon finnig tonåring när jag är 26.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har finninvasion på min haka. En finne är inte så farligt Bella ;) men ja, otroligt tröttsamt är det. Det räcker verkligen nu!! Samma gäller snön.

2010-02-26 @ 15:15:54
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag är också i en extrem finnperiod! Måste va nåt i luften.

2010-02-26 @ 23:47:24
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0