Supersugen

När jag är uttråkad roar jag mig gärna med att äta. Vet egentligen inte riktigt varför, kanske för att jag älskar att äta eller för att man då håller sig lite sysselsatt. Idag har jag varit sjukligt uttråkad eftersom jag bara studerat och det är inte det roligaste jag kan sysselsätta mig med precis. Istället för att tänka på soliditet, likviditet och räntetäckningsgrad som jag borde tänka på har jag tänkt på köttfärssås. Har haft ett helt otroligt sug efter det hela dagen. Så jag åt köttfärssås och makaroner till lunch. Kände mig inte så nöjd efteråt ville egentligen ha mera köttfärssås, skulle kunnat sleva i mig enbart köttfärssås då. Jag hejdade mig och planerade redan nästa måltid; köttfärssås på knäckemacka. Har tänk på den där knäckemackan med köttfärssås ända sen dess. Nyss fick jag i mig hela två knäckemackor blev jag nöjd för det? Nej jag har kvar mitt köttfärssåssug. När ska jag sluta egentligen?

Kommentarer
Postat av: Petra

Hm, det låter som såna cravings jag hört talas om som man får när man är gravid haha ;)

2010-02-22 @ 19:52:39
URL: http://laparlanchina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0