Jag vågade vara noggrann

Lördag idag. Till skillnad från andra lördagar har jag gått upp tidigt, kl 6 närmare bestämt och skrivit tenta. Största chocken fick jag i morse när jag gick ut. Trodde jag skulle dö av kyla. När jag klev ut ut dörren ville jag helst av allt gå tillbaka igen och lägga mig i sängen och sova. Men icke jag skulle skriva den där förbannade tentan. Hur det gick? Ja det får vi se. Kändes ganska bra men jag vågar aldrig hoppas. Jag satt längre än jag brukar och jag var faktiskt noggrann och det är alltid positivt. Dagen ska spenderas lugnt. Blir förhoppningsvis en träff med Tanja och Petra till kvällen i alla fall.
Såhär nördig såg jag ut på tentan...

Kommentarer
Postat av: rebecca

Bravo! Nu är det bara att relaxa resten av dan:) Skönt för dig.

2010-01-30 @ 13:08:28
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0